Klacht: Rijstijl chauffeur van bus 7246

op 20 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmiddag vanuit Breda lijn 311 naar Oud-Gastel.
De buschauffeur rem de steeds erg laat en hard.
Bij het verkeerslicht zien dat er mensen in willen stappen, er was al op de bel gedrukt dus ook uitstappen.
Toch even flink gas en flink remmen.
Dit eigenlijk bij iedere stop.
Dat moet toch rustiger kunnen.
Onze kleindochter lag te schudden in haar wagen

Als deze chauffeur zijn restje aanpast

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

8 maanden geleden - Beste Lydia, Niet leuk om te lezen dat jullie kleindochter lag te schudden in haar wagen doordat de chauffeur flink aan het remmen was en flink gas gaf. Ik kan me voorstellen dat je dit als onprettig hebt ervaren. Om je klacht door te kunnen geven zou ik graag willen weten hoe laat je bent ingestapt en bij welke halte. Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je klacht intern door aan de teamleider van de chauffeur. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 03 mei 2016 om 06:23 geantwoord

Ik kan me voorstellen dat je dit als onprettig hebt ervaren.

Gevraagde informatie ontbreekt helaas vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door OmaLydia1