Klacht: zeer slecht bedrijf

op 09 maart 2015 over Rijnmondwarmte in de categorie Installatiebedrijven

ik ben zwaar teleur gesteld door dit bedrijf.
ik ben in contact gekomen met dit bedrijf via vaillant. de meneer aan de telefoon vertelde mij dat hij met liet terug bellen met het bedrijf waar hun mee samen werkte. dat was op 9 feb.
ik werd de volgende dag terug gebeld, en kreeg een mailtje over de prijzen en de mogelijkheden.
ik heb het met mijn vriend besproken en de volgende dag gebeld dat we wel geinterseerd zijn. ik moest een mailtje terug sturen met al mijn gegevens kopie paspoort en pinpas (achteraf heel dom natuurlijk).
Ik hoop dat er niks gebeurt.

maar ja vervolgends ben ik al een maand aan het bellen om de lease rond te krijgen. na vele dagen kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon. de aanvragen was pas 2 dagen geleden gedaan (waren al ruim 3 weken verder) ik zou de zelfde dag nog antwoord krijgen. dat was afgelopen woensdag. en nu nog zit ik op antwoord te wachten. met de angst dat er hele andere dingen gaan gebeuren. ik bel nog steeds elke

nooit

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rijnmondwarmte

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rijnmondwarmte nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tineke22