Klacht: Telefonsche bereikbaarheid

op 07 oktober 2014 over Rijnmondwarmte in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is onmogelijk om uw bedrijf telefonisch te bereiken en een afspraak te maken voor het onderhoud van de verwarmingsketel. Na contact wordt het gesprek direct onderbroken door een (automatische) vrouwenstem die verzoekt het bericht in te spreken! Ik heb nog steeds geen afspraak kunnen maken.
Mvrgr. Hans Rapmund

Gewenste Oplossing:

Wanneer een afspraak op een eenvoudige wijze telefonisch kan worden gemaakt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rijnmondwarmte

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rijnmondwarmte nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hans rapmund