Klacht: storing

op 12 januari 2015 over Rijnmondwarmte in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Rijnmondwarmte is een waardeloos bedrijf met een gek aan het roer
Deze man ruud is niet normaal. Ik heb verscheidene keren gebeld en zijn voicemail ingesproken maar geen reactie zowel op het vaste nummer en mobiel. Zelfs nog geappt. Mijn ketel is met de storm verscheidene keren in storing gegaan en ik heb letterlijk in de kou gezeten dat wettelijk niet mag daar ik ook nog hartpatiënt ben. Er moet vanaf het begin nog een inlaatcombinatie geplaatst worden wat de storingen veroorzaakt en dat laat hij na. zijn nummers zijn 010-7857795 en 0614638709. Hij reageert niet en komt ook niet! Dit is niet normaal. Ik heb een nieuwe abonnement hier in de buurt moeten pakken voor het geval dat ik helemaal zonder zit. Woon zelf in Dordrecht.

Gewenste Oplossing:

plaatsen inlaatcombinatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rijnmondwarmte

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rijnmondwarmte nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tjoen