Klacht: Rijgedrag chauffeurs stadsbussen Tilburg

op 30 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmiddag voor de zoveelste keer afgesneden door een van Uw bussen. Die ter hoogte van de grote beemd in Tilburg Reeshof daar de bocht op een manier nemen dat de voorkant van het voertuig de andere rijbaan oversteekt. Chauffeur houden geen enkele rekening met andere verkeer. En reageren dmv non verbale communicatie behoorlijk onbeschoft.
Graag zou ik een reactie van U mogen tegemoet zien.

Mvgr Jeroen Rijzewijk.

Als ik een reactie krijg en arriva zijn chauffeurs aanspreekt op het getoonde gedrag. Lever een bron van irritatie op.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Jeroen, Niet leuk om te lezen dat je al meerdere keren door een bus bent afgesneden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses voor het ervaren ongemak. Helaas heb ik op dit moment te weinig informatie. Zou je nog aan kunnen geven hoe laat dit is voorgevallen en heb je misschien het lijnnummer of het busnummer gezien? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je melding intern door. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 07 juni 2016 om 09:39 geantwoord

\"Niet leuk om te lezen dat je al meerdere keren door een bus bent afgesneden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses voor het ervaren ongemak.

Helaas heb ik op dit moment te weinig informatie. Zou je nog aan kunnen geven hoe laat dit is voorgevallen en heb je misschien het lijnnummer of het busnummer gezien? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je melding intern door.\"

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door jerest1