Klacht: rijgedrag AH bezorgservice

op 01 juni 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Herhaaldelijk rijden verschillende jongens te hard in een kleine, smalle woonstraat (of woonerf) in Haarlem Kleverpark. Daarbij ook tegen het eenrichtingsverkeer in en weigeren ze aan de kant te gaan of achteruit te rijden. Wanneer ze hier rustig en netjes op aan gesproken worden, dan beroepen ze zich op hun TOMTOM, negeren alsnog de verkeersborden en gaan ze alleen aan de kant als de bewoner voet bij stuk houdt. Dit komt intimiderend over en roept veel irritatie op.

Gewenste Oplossing:

* Laat de chauffeurs een update navigatiesysteem hanteren.
* Laat de chauffeurs ten alle tijden de verkeersregels (en daarmee veiligheid van de bewoners, inclusief kinderen) voor laten gaan op andere AH-belangen (ongemak, tijdsverlies, etc).
* bespreek een gedragscode met chauffeurs
* haal indien nodig de prikkel van tijdsbesparing/efficiëntie weg, als dit ten koste gaat van veiligheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Immink