Klacht: Rijgedrag

op 29 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bussen van Arriva rijden erg hard in de bebouwdekom wat erg gevaarlijk is op de smalle wegen in de dorpen in het heuvelland.
Ook nemen de chauffeurs op die smalle wegen te veel ruimte zodat je bijna de stoep op moet want ze gaan niet aan de kant voor tegenliggers.
Ik maak dit bijna dagelijks mee op de route van lijn 57 Maastricht Mheer en anders om

Graag de rijstijl aanpassen en de rij snelheid en rekening houden met het andere verkeer.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 29 juni 2017 om 21:04 geantwoord

Beste Martin Voogd,

Wat balen dat lijn 57 vaak te snel rijdt in deze omgeving. Op welke metingen heb je je gebaseerd?

Ik ga je zorgen sowieso voor je doorzetten naar de regio, zodat ze intern besproken worden.

Ik stel het op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je bevindingen op de route van lijn 57. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

^WB
Arriva Webcareteam