Klacht: Rijgedrag

op 15 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmiddag om 1.17 uur op de n207 door arriva bus met kenteken 35bbh8 terwijl ik in de rechter rijstrook reed vanaf hillegom door deze bus bijna in de vangrail cq graskant rechts gedrukt .
Dit met een snelheid van 85 km per uur de chauffeur vond het nodig om naar de rechter rijbaan te gaan terwijl ik daar met mijn vrouw en zoon reed.ik heb al claxonerend de chauffeur proberen te laten merken dat ik hier reed.maar hij drukte gewoon door naar rechts.
Aangekomen bij het stoplicht gaf deze meneer mij te kennen via gebaren dat ik beter moest kijken en stak daarna zijn middelvinger op.
Excuses waren niet aan de orde.

Ik zou dit als een officiele klacht behandelt willen zien.
Mijn vrouw is erg geschrokken en nu bang in de auto dank zij deze meneer.
Tevens de associale mannier van handelen door deze chauffeur zijn rijgedrag en daarna de middelvinger naar ons toe vind ik rond uit onbeschoft.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 mei 2016 om 14:46 geantwoord

Hallo Henk,

Dat was ongetwijfeld schrikken! Zijn jullie inmiddels een beetje van de schrik bekomen? Ik heb je klacht doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat dit voorval nader uit- en onderzocht kan worden. Heb je naast het kenteken toevallig ook nog gezien om welke buslijn het ging? Zo niet, dan komen we er zo ook wel uit.

We bieden jullie onze excuses aan voor het ervaren ongemak onderweg.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Henk antonisse