Klacht: Rijden van bussen

op 19 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Momenteel wordt er aan het spoor gewerkt tussen Mariënberg en Almelo. Er lastig want nu moet ik telkens met de bus reizen, maar het is niet anders. Na een paar keer met de bus valt het best mee. Vooral de snel bus is ideaal! Hiermee ben ik nog sneller in Almelo dan met de trein! Maar het is alleen allemaal fijn als de bussen ook daadwerkelijk rijden. Het is me nu al een paar keer overkomen dat de bus niet rijd of eerder vertrekt dan de aangegeven tijd. In Almelo staat namelijk een heel mooi overzicht van alle bussen die rijden, maar vaak klopt dit niet. En het is me al een paar keer overkomen dat een bus te vroeg vertrekt, waardoor ik mijn bus mis.

Ik ben tevreden als de bussen wel op de juiste tijden vertrekken en ook daadwerkelijk rijden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 20 mei 2016 om 06:02 geantwoord

Hallo Tess,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te lezen dat het vervangende vervoer niet altijd even goed verloopt. We streven uiteraard naar een volledig betrouwbare dienstregeling. Ik heb je klacht daarom doorgestuurd naar de exploitatiemanager in de regio zodat hier naar gekeken wordt. Weet je ook nog data en tijdstippen te herinneren van de momenten dat de bus niet gereden heeft of te vroeg vertrokken is? Dan kan ik dat nog aan de melding toevoegen zodat gericht kan na worden gekeken wat er mis is gegaan.

We bieden je in ieder geval onze excuses aan voor het ervaren ongemak en de opgelopen vertraging.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door tessdelange