Klacht: Rijden de bussen nu wel of niet?

op 10 oktober 2017 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb maar 2 uur langer op school gezeten aangezien volgens de app de bussen zijn komen te vervallen. Blijkt dus niet het geval te zijn en altijd gewoon hebben gereden. De chauffeur kon mij vertellen dat er een storing is bij 9292. Dank jullie wel dat jullie dit ook even melden op de app!

Dat er gewoon word verteld in de app dat er een storing is zodat wij via een andere weg kunnen controleren of de bustijden kloppen. Kom in ieder geval met een melding! Het is geen raketwetenschap!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

9292

Heeft op 10 september 2018 om 13:59 geantwoord

Beste reiziger,

Sinds kort is 9292 actief op klacht.nl. Daardoor konden wij niet eerder op je melding reageren.
We horen het graag als je melding nog actueel is. Je kunt dan een reactie sturen naar reizigers@9292.nl
Ook is het mogelijk om te reageren via het Twitter en Facebook account van 9292.

Groeten, Marco.

9292 is een samenwerkingsverband van alle OV-bedrijven in Nederland. We verstrekken namens hen uitsluitend OV-informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjabloon