Klacht: rijbewijs niet terug

op 09 september 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag een abonnement mobiel afgesloten in KPN winkel in Hoofddorp.
Rijbewijs afgegeven aan medewerker voor legitimatie. Rijbewijs vergeten mee terug te nemen. Terug naar winkel, wordt tegen mij gezegd: rijbewijs ligt in kluis en kluis kan pas over 2 weken worden geopend. Degene die mij heeft geholpen en rijbewijs heeft gevonden, (of andere medewerker) heeft geen enkele moeite gedaan om direct mij te bellen over mijn rijbewijs.
Het is een officieel document en ik heb het hard nodig. De medewerkers deden geen enkele moeite om mij te helpen dat ik mijn rijbewijs terug krijg. Er is gebeld met een manager, maar die deed ook niks. Ik zal ook per direct mijn abonnement opzeggen.

Gewenste Oplossing:

Rijbewijs aangetekend opsturen binnen 2 werkdagen vanaf heden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ludy van Swinderen