Klacht: Retourzending wordt niet geaacepteerd

op 12 juni 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

03-05-2017 twee paar adidas schoenen besteld voor mijn 13 jarige dochter zodat ze kan kiezen.
12-06-2017 krijg ik een mail dat de schoenen gedragen zijn.
Hier ben ik hoogst verbaasd over. Mijn dochter heeft deze schoenendozen op haar slaapkamer gepast in mijn bijzijn.
Ze zijn niet gedragen. Ze zijn wel gepast.
Kan het zijn dat een prijs kaartje eraf is? Dat zou kunnen.
Gedragen zijn ze echter niet en ik ga hiermee niet akkoord!!!
1 1/2 maand na dato krijg je ineens zo een mail? Dat is erg vreemd. Waar zijn deze schoenen in al deze tijd geweest? Op transport en in magazijn? Daar worden ze meer vies van dan even passen op de kamer van een 13 jarige naar mijn inzien.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Zalando accepteert dat de schoenen niet gedragen zijn en de retour accepteert.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NomMon