Klacht: Retourzending vermist

op 10 september 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij koopjedeal een waaier gekocht die ontzettend tegenviel. Met Afterpay betaald. 3 weken geleden retour netjes teruggestuurd en kreeg een week terug een waarschuwing van Afterpay dat de betaatermijn verloopt en dat ik anders even 40,- moet bijbetalen. Contact gezocht met koopjedeal en zij geven aan het pakket niet te hebben.

Gewenste Oplossing:

Als koopjedeal bij Afterpay aangeeft dat het pakket geretourneerd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 11 september 2018 om 19:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Myrthe Hoff,

Wat vervelend dat u van AfterPay een betalingsherinnering heeft ontvangen.

Ik heb uw bestelling nader bekeken en ik zie dat het pakketje terecht is en het bedrag aan AfterPay al enige tijd is gecrediteerd.

Helaas moet ik u wel wijzen op de betalingsplicht in onze Algemene voorwaarden waar u mee akkoord gaat bij het plaatsen van uw bestelling:
Artikel 11 Punt 3:
https:www.koopjedeal.nlalgemene-voorwaarden

Met vriendelijke groet,

Roos
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Hoff1995