Klacht: Retourzending niet verwerkt en Zalando is niet bereikbaar

op 08 juli 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al een paar weken een artikel retour gestuurd naar Zalando en volgens postnl.nl is het pakketje al lang bezorgd. Een latere retourzending is al wel verwerkt. Vreemd dus. Ik probeer Zalando hier al enige tijd over te bereiken, via de mail en telefonisch. Na bijna 10 minuten in de wacht wordt je uit de wachtrij gegooid. Als je opnieuw belt, gebeurt precies hetzelfde. Ik begrijp dat het druk is maar als het te druk is, laat je niet iemand eerst 10 minuten wachten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als Zalando mij vandaag terug belt en belooft dat ze mijn retourzending in orde gaan maken. Als ze bewijs willen hebben van de retourzending, kan ik het bewijsje van postnl.nl met de barcode van de retourzending naar ze mailen en dan wil ik graag na al die tijd mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bcool