Klacht: Retourzending niet goed afgehandeld.

op 12 juli 2021 over Winkelstraat.nl in de categorie Internetshops - Kleding

In mei vorig jaar 2 tshirts en 1 paar kenzo schoenen besteld.
Paar dagen toen ik ze binnen kreeg netjes alles terug geretourneerd. Tevens ook verzendbewijzen hiervan gevraagd.
Nu heb ik alleen een fout gemaakt. Ik heb het retourlabel van de t shirts ook gebruikt voor op de schoenen te plakken omdat ik het retourlabel van de schoenen niet uitgeprint kreeg. Dit toen ook aan winkelstraat doorgegeven dat ze hierop moeten letten.

Winkelstraat beweerd tot de dag van vandaag de kenzo schoenen niet te hebben ontvangen en schuiven dit op mij af. Vorig jaar ook al contact met hun gehad hierover en er werd niets aangedaan! Zelfs met de verzendbewijzen niet. Ik ben geblokkeerd in de chat en kan hun nergens meer op bereiken! Ze hebben niet eens een klantenservice nummer die je kan bellen!
Inmiddels zijn ze zo ver dat ze zelfs een incasso bureau hebben ingeschakeld nu en zeggen gewoon tegen mij; Het is al meer als een jaar geleden dan kunnen wij je niet meer helpen. Terwijl ik vorig jaar ook al contact met ze heb op proberen te nemen. Ze liegen en zijn alleen maar op het geld uit!

Ik begrijp dat het een tijd geleden is en ze er nu niks meer aan kunnen doen. Maar waarom hebben ze vorig jaar dan niets eraan gedaan? Ik heb alles terug gestuurd en het mag niet zo zijn dat je als klant dan toch alles moet betalen. Ik vind dat er een middenweg moet komen. Voor zowel winkelstraat als mij. Ik vind niet dat ik moet gaan betalen voor iets dat ik terug gestuurd heb,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Winkelstraat.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ginahuinck2404