Klacht: retourzending Ibood

op 13 januari 2014 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 5 december in mijn Ibood aangegeven dat ik mijn bestelling annuleer; Fisher Audio Ceramique White.

Ik heb deze ontvangen en per aangetekende post geretourneerd aan Ibood. Via de track/trace code kan ik zien dat op 10 december 2013 mijn pakket in ontvangst is genomen door Ibood. Terugstorten van mijn geld zou max 10 werkdagen kunnen duren. Dat houdt in dat ik uiterlijk 24 dec.2013 mijn geld retour had moeten ontvangen. 31 dec.2013 een mail gestuurd gezien ik nog steeds geen geld retour heb ontvangen. Inmiddels zijn we 12 januari 2014 en heb ik nog geen reactie van Ibood. Ik wil mijn geld terug!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld binnen 2 dagen terug op mijn bankrekening. Het gaat om een bedrag ad € 29,95.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ibood een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ibood

Heeft op 14 januari 2014 om 16:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste tamarapattiapon,

Bedankt voor uw bericht.

Inmiddels is uw bericht opgepakt door customer service.
Onze excuses voor de late reactie.

De terugkomst van uw product was niet juist verwerkt waardoor de terugstorting niet
automatisch is verwerkt. De terugstorting wordt nu handmatig verwerkt.

Fijne avond!

Met vriendelijke groet,

iBOOD Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door TDP