Klacht: Retourzending bij mij thuis opgehaald maar nooit verwerkt

op 12 juli 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Op 1 juni 2017 heb ik een pakket bij mij thuis laten ophalen, prima want ze waren er precies om 10,00 uur . Ik kreeg ook een bevestigingsmail dat het pakketje was opgehaald. Het enige was dat dit van een partner namelijk miss Etam was en ik kwam er te laat achter dat dit rechtstreeks aan de partner had gemoeten. dit pakketje is dus kennelijk kwijtgeraakt!! Later heb ik nog een aantal bestellingen gedaan en keurig betaald. mijn betaling heeft Zalando echter geboekt op de bestelling waarvan de retourzending (nog Steeds) niet is verwerkt. Resultaat is dat ik nu herinnering krijg van een openstaand saldo op een latere bestelling, terwijl ik alles, behalve de retourzending netjes heb betaald. Hierover heb ik al 3x een bericht gestuurd, het 1e bericht is kennelijk in het niets verdwenen want ik kreeg een melding dat er e.o.a. storing was waardoor ik het opnieuw moest doen. Nu krijg ik eerst een melding dat ze een retourbewijs S3 moeten hebben(die is er dus niet want is bij mij thuis opgehaald) Na mijn protest in een volgend bericht krijg ik als antwoord dat de betreffende bestelling niet openstaat, ja dat klopt want ze hebben mijn betaling van een latere bestelling op deze bestelling geboekt!! ik wordt gestoord van de slechte afhandeling bij zalando!! Ze zijn ook telefonisch niet te bereiken , gewoon NIET vanwege de drukte zeggen ze als je probeert te bellen. Ik ga dus NOOIT betalen voor iets dat ze zelf bij mij thuis hebben opgehaald en ik baal vreselijk want ik ben al jaren een hele goede klant en dit heb ik nog nooit meegemaakt

Ik ben pas tevreden als ze het artikel dat ze bij mij thuis hebben opgehaald gaan boeken op de juiste bestelling , dan zal er op die bestelling te veel betaald zijn en dat is precies het bedrag dat op de volgende bestelling nog open staat. Het is echt niet zo moeilijk om dit snel op te lossen maar blijkbaar vinden ze dat bij Zalando wel.......

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Buskop-Geels