Klacht: retourzending aangekochte designstoelen

op 08 september 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 augustus 2016 via een reclame in de plaatselijke krant 6 designstoelen aangekocht voor in totaal 429.65 euro. Deze zouden binnen 5 geleverd worden. Werd ruim een week later. De stoelen werden aangeleverd via Post. nl in 3 grote dozen van 60x60x70 cm. Een doos opgemaakt en een stoel gemonteerd. Mijn ega en ik hebben enkele uren op de stoel gezeten maar hij ZAT niet. Verkeerde keus. Bij koopjedeal een retouraanvraag ingediend op 24 augustus. De dag na de levering. Ik kreeg een mail terug dat de aanvraag voor retour op goedkeuring wachtte. Nadien niets meer gehoord of een mail gehad. Op 4 september 2016 Koopjedeal gebeld. Volgens de medewerker was er iets misgegaan bij de leverancier van de stoelen die verantwoordelijk was voor levering en retourzendingen. Hij zou onmiddellijk met deze fa. contact opnemen voor het ophalen van de meubels, en er zou zorg dragen dat het betaalde bedrag weer teruggestort zou worden. Inmiddels 8 september, weer niets gehoord of een mail gehad. Toen ben ik op internet gaan kijken naar de betrouwbaarheid van deze firma. Dit was niet al te best.
Ik voel de bui al hangen. U ook.?

Gewenste Oplossing:

Stoelen ophalen en terugbetaling aankoopbedrag op korte termijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 08 september 2016 om 12:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ben,

Betreft: retourneren bestelling.

Allereerst onze excuses voor het uitblijven van de reactie van de leverancier.
De leverancier geeft hier normaliter binnen 48 uur antwoord op.

Ik zie inmiddels dat er een specifieke procedure is toegepast voor uw retour.
Er wordt een afhaalafspraak ingepland om de stoelen bij u af te halen.

Ik wens u een fijne voortzetting van uw dag!

Vertrouwend erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanager
Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door Ben Jooren