Klacht: retourzenden

op 02 juni 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

ik heb een salontafel gekocht bij het filiaal antony fokkerweg in Amsterdam.

Omdat ik de tafel die er stond niet mooi vond, heb ik de verkoper gevraagd of die uitvoering ook zonder onderblad te leveren was.
De verkoper dook in de computer en zei dat dat het geval was, ik dus blij en gaf de goedkeuring om de meubels te bestellen.
alles werd bezorgd en ik wou de tafel in elkaar zetten, maar dit zat in een nogal groot pakket.
alles uitgepakt en vond dat dit wel een hele grote salontafel was (formaat eettafel).
dus filiaal gebeld dat dit niet helemaal de tafel was die ik besteld had.
Was geen probleem om dit om te ruilen of retour te brengen, maar dit moest ik wel zelf gaan regelen want hun gaan het niet ophalen.
Ik heb hun uitgelegd dat dit, ten eerste niet mijn schuld is, en ten tweede heb ik geen auto waar dit pakket inpast.
Daar hadden ze niet zoveel boodschap aan het was dit of niks.
Ik vind dat als je als bedrijf een fout maakt (het niet goed voorlichten, dat deze tafel groter is b.v) dat je dan ook je verantwoording moet nemen en dit niet terug moet werpen op de consument.
Als hun dit mij gelijk verteld hadden had ik de tafel immers nooit besteld.
Nu verwijten ze mij dat ik dat niet op de bon gecontroleerd heb, de maten stonden er notabene op.
Ik vind dat geen manier van zaken doen, mij zullen ze hier ook niet gauw meer terug zien.

Jullie zouden hier je verantwoording moeten pakken en het pakket gewoon op moeten laten halen en niet de transportkosten op de consument moeten afwentelen (huur van aanhanger of busje) omdat dit gewoonweg niet in een auto past.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht retourpakketje

3 maanden geleden - Niet tot een oplossing gekomen als gewenst. Heb gelukkig een kennis met een busje bereid kunnen vinden om de tafel terug te brengen en mijn geld terug gehad. Hulde aan de kennis, maar zeker niet aan Leen Bakker !!!

Alle klachten die gemeld zijn door retourpakketje