Klacht: Retoursverzending verkeerd bestelde boeken

op 15 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Hierbij wil ik een klacht retoursverzending boeken vermelden.

Vanuit mijn opleiding Verzorgende BOL IG (leerjaar 1, niveau 3) locatie Marconistraat 16 , ROTTERDAM heb ik boekenlijst gekregen met pakketnummer 6.1022/10187 om boeken te bestellen.
Bij het start van de opleiding heeft mijn mentor aangegeven dat de helft van de boeken, die op de lijst staat vermeld is niet nodig zijn.
Alleen een digitale licentie lesmaterialen.
In uw site zie ik dat de verkeerde bestelde boeken doormiddel van retourformulier teruggestuurd kan worden en dat er eerst hiervoor contact opgenomen dient te worden met relatiebeheerder.

Ik heb hiervoor gebeld met de nummer 038 33 95 815 en 088 20 30 330.
De medewerkers gaf aan dat de info niet klopte en dus hebben ze mij doorverbonden naar de klantenservice.
Na half uur werd er nog niet opgenomen door de klantenservice.

Wil graag duidelijke afspraken maken!
Hoe het in de retour formulier is aangegeven en spreken met de relatiebeheerder van Van Dijk Educatie zodat ik de verkeerd bestelde boeken terug kan sturen en mijn geld terug kan krijg.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Van Dijk Educatie

6 maanden geleden - Beste Melike, Jij mag de boeken retoursturen samen met een begeleidend schrijven met klantnummer en/of adresgegevens. In ons systeem dat jij deze week ook een mail hebt gestuurd. Ook hierin is aangegeven dat je de boeken mag retourneren met een begeleidende brief. Jij hoeft hiervoor geen contact op te nemen met de relatiebeheerder, dit hebben wij al voor jou gedaan. Zodra wij de boeken in juiste staat hebben retour ontvangen zal het aankoopbedrag worden teruggestort. Met vriendelijke groet, Van Dijk Educatie Klantenservice

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 16 september 2016 om 15:17 geantwoord