Klacht: Retourstand electra doorgeven

op 09 juli 2016 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is niet mogelijk om je retourstand door te geven van energielevering via zonnepanelen.

Gewenste Oplossing:

Als NLE de mogelijkheid geeft om retourstand aan te leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 11 juli 2016 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer De Graaf,

Zojuist had u contact met onze Klantenservice. Zoals besproken zullen wij de meterstand (5.051 m³) welke u doorgaf voor de teruglevering verwerken voor uw jaarnota. De jaarnota ontvangt u binnen enkele weken.

Tevens gaf u aan dat u de meterstandenkaart op onze website onduidelijk vindt. Wij bedanken u voor het doorgeven van deze feedback. Aan de hand hiervan zijn wij in staat onze dienstverlening continu te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
NLE Klachtafhandeling

Heeft op 11 juli 2016 om 22:33 geantwoord

Het zal wel moeten. Ik vind het een niet klantvriendelijke manier voor het doorgeven van je meterstanden.

Bericht van NLE

10 maanden geleden - Geachte meneer De Graaf, Uiteraard vinden wij het erg jammer om te horen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door Jacques de Graaf