Klacht: Retourservice bar en boos

op 31 december 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens verhuizing voor een best bedrag aan meubels en accesoires online besteld, deels contant en deels afterpay.
Alles keurig netjes betaald
Krijg je een retourformulier waar op staat dat je spullen die je terug wil brengen ook in de winkel kan brengen.
Mooi niet… We opinternet gekeken en daar staat t toch echt maar je wordt met een kluitje in t riet gestuurd.. Na 28(!) min wachttijd eindelijk klantenservice aan de lijn maar ook daar geen enkelehulp. Moet tegen kosten geretourneerd.
Ook al is een deel gelijk betaald.
Dus klantenservice? Hoe bedoel je…klanten ja, service nee…

Gewenste Oplossing:

Als je gewoon je retourspullen in de winkel kunt terugbrengen zonder al dit gezeur. We werden nog vervelend behandeld ook, hadden echt niet voor twee tientjes besteld, alles netjes direct na aflevering betaald en dan deze behandeling. Echt schandalig.
Een kortere wachttijd bij de klanten 'service' zou ook fijn zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dolfijntje44