Klacht: Retournering niet verwerkt

op 04 september 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb in juli wat kleding besteld maar omdat de bestelling tegenviel heb ik het gehele pakket geretourneerd. Uiteraard dit netjes via mijn Zalando verwerkt en via post.nl op de post gedaan. Nu kwam ik er snel achter dat 1 van de producten niet als retour is verwerkt en heb daarover via mail contact opgenomen (klantenservice). Er was inderdaad iets misgegaan met het verwerken van mijn retournering en dit kon ik oplossen door de rechtsverklaring in te vullen en terug te sturen(zie bijlage mevrouw Huben). Dit heb ik gedaan waarna ik een bericht heb ontvangen dat het is overgedragen aan het incassobureau. Aangezien ik nogal verbaasd ben dat het niet kon worden opgelost heb ik telefonisch contact opgenomen met Zalando. Meneer vertelde mij hetzelfde verhaal en geeft aan dat ik contact kan opnemen met het incassobureau. Ik ben erg teleurgesteld in de wijze waarop dit probleem wordt opgelost. Er wordt onvoldoende meegewerkt om dit probleem op te lossen en krijg het gevoel dat ik het werk van Zalando kan doen terwijl de fout niet bij mij maar hij hen ligt.

Het probleem van mijn retournering wordt opgelost door dit in het systeem te verwerken en contact opnemen met het incassobureau om de incasso op te heffen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarielleZ