Klacht: Retourneren van product

op 13 september 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Op 30 aug. 2017 product RVS SENSOR PRULLENBAK 50 l. besteld en
met IBAN moeten betalen.
Volgende dag in huis. Product voldeed niet aan verwachtingen. Op site staat dat er dan geld wordt geretourneerd. Ik kreeg na vele mails en telefoontjes eindelijk retouradres. Heb brief bijgevoegd met motivatie
en ordergegevens en product via POSTNL geretourneerd.
Kreeg bevestiging van Koopjedeal dat mijn product goed was ontvangen.
Afhandeling binnen 5 dagen. Plotseling ontving ik van iemand een mail met de kopie van mijn retourbrief. Die was ongeopend doorgezonden naar deze klant, evenals mijn ongewenste Prullenbak.
Mailtjes erover naar Koopjedeal gestruurd: geen reactie/geen geld.

Ben pas tevreden als volledige bedrag is teruggestort op mijn bankrekening. Met excuses natuurlijk.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 29 september 2017 om 16:13 geantwoord

Beste F. van Gesker,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat de door u geretourneerde bestelling niet in juiste orde is afgehandeld en is opgestuurd naar een andere klant.

Wij betreuren dit ten zeerste en hebben dit per direct opgepakt met de inpakafdeling van ons magazijn.

In onze administratie zien wij dat het door u betaalde bedrag inmiddels aan u is gecrediteerd op 13 septmeber jl.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Webcare
Koopjedeal.nl