Klacht: retourneren van een artikel (scapino is al 20 dagen bezig om het te verwerken)

Skechers op 23 februari 2021 over Scapino in de categorie Kledingwinkels

Op 4 februari jl ontving ik schoenen die ik dezelfde dag nog geretourneerd heb, ze waren te groot; kan gebeuren. Door de track en trace code kan ik zien dat Scapino de schoenen op 5 februari ontvangen heeft. Snel toch? Helaas hebben ze de artikelen binnen Scapino kennelijk nog niet verwerkt, want daar heb ik nog geen bericht over ontvangen. Wel ontvang ik steeds het bericht dat het héééél erg druk is. Zal best, maar binnenkort moet ik aan Afterpay de schoenen betalen die allang zijn teruggestuurd. Afterpay heeft mij nog 14 dagen extra gegeven, maar dat schiet al op……. Fijn hoor Scapino, voorlopig geen bestellingen of retouren meer!

Als Scapino mijn schoenen nu intern verwerkt en geen standaard email berichten verstuurt, dan ben ik tevreden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Scapino

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Scapino nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Skechers