Klacht: retourneren mislukt

op 29 november 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

betreft zaraorder 278107108 t.n.v. ed de zwager, faas wilkesstraat 85 f / 1095 md amsterdam… op 10.11.2016 aankoop gedaan, paste niet, 16.11.2016 teruggestuurd zonder zara-retour-formulier, naar postbus 20219, 8000ce zwolle, gebeld en eerst dan begrepen van het retourformulier. wilt u dit uitzoeken en het aankoopbedrag terugstorten op mijn rekening? b.v.d. telefoon 0204166101, bank nl66 abna 0625 2211.17

Gewenste Oplossing:

als het aankoopbedrag terugestort is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 5Zwagers