Klacht: Retourneren dekbed

op 19 mei 2020 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Eind april 2020 een dekbed gekocht in de winkel. Bleek ipv zomerwinter dekbed een lente herfst dekbed te zijn. Terug naar Leen Bakker Almere Stad. Onbeschoft behandeld dekbed mag niet geretourneerd worden, had binnen 1 dag moeten gebeuren. Dit staat nergens aangegeven in de winkel, staat niet vermeld op hun website, is niet verteld door verkoopster en kassière. Ook op de kassabon staat notabene ruilen binnen 100 dagen. Voor de goede orde dekbed is niet gebruik, zit in originele verpakking met bon.

Op 1 mei via het klachtenformulier melding gemaakt van het bovenstaande en gevraagd hoe we dit gaat oplossen. Dezelfde dag nog bericht dat het beleid was dat dekbedden binnen 1 dag geruild moeten worden. Maar er werd ook gevraagd door wie we behandeld waren en of we de bon nog hadden. Dit nog dezelfde dag medegedeeld. Daarna niets meer. Verschillende malen gerappelleerd en proberen te bellen. Geen respons

Geld terug.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ebruijnes