Klacht: retourneren!

op 15 augustus 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een gedeelte van mijn bestelling wil ik retour doen, geen probleem zeggen jullie.
Een deel is direct betaald, wij sturen u zo snel mogelijk een retour stikker, als deze is verstuurd,dan is hij 4 weken onderweg. Maar de betaal herinneringen zijn wel op tijd.

Gewenste Oplossing:

De oplossing is simpel zeggen jullie zelf, dus stuur een retour stikker.
Dit loopt al van 20 Juli af.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 15 augustus 2016 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Theo,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik had graag het e.e.a. willen opzoeken voor u.
Echter hiervoor heeft u een bestelnummer nodig.

Zou u ons een mailtje kunnen sturen naar info@koopjedeal.nl met een korte omschrijving van uw klacht en het bestelnummer?
Op het moment reageren wij binnen 1 werkdag op de mails.

Met deze gegevens kunnen wij nagaan wat de status is van uw retour-aanvraag.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door Theo Toonen