Klacht: Retourneren

op 26 april 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb bewust 2 paar schoenen besteld met 2 verschillende maten om er zeker van te zijn dat ik er 1 pas.
Graag wil ik 1 paar retour zenden maar dit krijg ik niet voor elkaar.
Ik probeer met hun contact op te nemen, maar krijg dit niet voor elkaar. Op mijn pakbon staat ook geen telefoonnumer of iets dergelijks. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.

Als ik dit paar retour kan zenden en mijn geld hiervoor terug krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 26 april 2016 om 20:26 geantwoord

Beste klant,

Bij deze willen wij u mededelen dat alleen retourneringen van producten met kwaliteitsprobleem in aanmerking komen voor een volledige terugbetaling. Voor retourneringen van producten zonder kwaliteitsprobleem, dient de klant zelf de verzendkosten voor de retournering te betalen. We raden u aan om bij het lokale postkantoor navraag te doen betreffende de exacte verzendkosten naar Polen.

Hieronder zullen we u helpen om het retour van de product(en) te verwerken.

Alle geretourneerde artikelen moeten in nieuwstaat zijn, ongebruikt en voorzien van de originele labels en verpakking. Wij zullen de terugbetaling of vervanging verwerken zodra we uw geretourneerde pakket ontvangen hebben. De eventuele terugbetaling zal EUR 39.19 zijn.

Let op: SCHRIJF HET BESTELLINGSNUMMER en de RMA Code in het Retourformulier, anders kunnen wij noch de eigenaar van het pakket identificeren, noch uw terugbetaling of vervanging verwerken. Het Retourformulier kan via de link hieronder worden gedownload:

Retouradres en downloadlink:

Het bestellingsnummer is: 1604061217601406
De RMA Code is: 4804185

Zodra we uw geretourneerde pakket ontvangen en geïdentificeerd hebben, zullen we onderzoeken of de inhoud onbeschadigd en in ongebruikte staat is. Dit kan 3 tot 5 dagen in beslag nemen. Nadien zullen we u een bevestigingsmail sturen en de terugbetaling verwerken aan de hand van onze afspraak.

Het Retourformulier bevat alle benodigde retourneringsinstructies alsmede andere handige informatie.Indien u verder nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Julia
lightinthebox.com Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door NataliieDamen