Klacht: Retourneren

op 07 juni 2021 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 20 mei 2021 heb ik 4 artikelen geretourneerd naar ASOS, maar nog steeds geen ontvangstbericht en dus ook geen geld terug. De klantenservice is niet te bereiken. De website van de klantenservice bestaat niet meer en er zijn nergens contactgegevens te vinden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de klantenservice persoonlijk kan spreken en ze mij aangeven hoe lang het nog duurt tot ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IvanR