Klacht: Retourneren

Eknyn87 op 05 oktober 2019 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Via koopjedeal vier gordijnen besteld in de kleur teal. Volgens de foto op de site leek het een mooie donkergroene kleur. Eenmaal de gordijnen thuis ontvangen, blijkt het een best felle kleur te zijn. Op de site gegevens ingevoerd voor retour sturen, maar geen gegevensbevestiging ontvangen. Ook kan ik geen retour adres vinden. Een mail gestuurd, dat ik de artikelen wil retourneren. Ik zou binnen vijf werkdagen bericht terug krijgen. Dit gebeurd dus niet. Iets van een week later, eindelijk een mail terug. Hun oplossing de gordijnen retourneren en aanmelden via de site. Dit had ik dus al geprobeerd, maar was niet gelukt. Nog maar een keer geprobeerd, maar kreeg nu de melding dat de tijd voor retourneren was verstreken. Nog maar een mail erachter aan gestuurd, dat retourneren via de site niet lukt. Tot op heden geen reactie ontvangen en zit ik nog steeds met ongewenste gordijnen. Ondertussen stuurt afterpay een herinnering met extra kosten. Dit alles omdat koopjedeal een slechte service levert!

Ik ben tevreden als ik een adres krijg om de gordijnen te retourneren en mijn geld terug krijg plus de extra kosten van afterpay (rekening is inmiddels betaald om nog meer kosten te vermijden)

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Eknyn87