Klacht: retourneren

op 28 januari 2014 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nadat ik tijdens een weekendje weg een broek van 49.95 heb gekocht, wilde ik deze bij thuiskomst toch ruilen voor een andere maat. De dichtsbijzijnde ZARA ligt 20 km verder dan mijn woonplaats. Daar aangekomen blijkt dat er in deze ZARA een grote verbouwing aan de gang is en voorlopig nog niet open gaat. Aangezien de eeerst daarop volgende ZARA ligt 75 km verder dan mijn woonplaats ligt pleegde ik een telefoontje met de klantenservice om te kijken of er geen andere oplossing is. Na een zeer onvriendelijk gesprek te hebben gehad met Sacha van het hoofdkantoor wilde ik een klacht indienen. Ze vroeg alleen mijn naam. Nadat ik vroeg of ze geen telefoonnummer van mij nodig had, zei ze dat dat niet nodig was omdat er toch geen contact werd opgenomen omdat zijzelf vond dat de klacht ongegrond was. Toen ze ook nog dat ze het gesprek nu ging beeindigen op een zeer onvriendelijke manier terwijl ik het hele gesprek alleen maar naar een oplossing probeerde te zoeken. Ik vind het onzin als de broek uiteindelijk meer dan de benzine kost. maar helemaal erg vind ik dat ik dan ook nog zo’n onbeschoft iemand aan de telefoon krijg genaamd Sasha.

Kan ik de broek opsturen voor een andere maat. Of kan ZARA enigzins in de kosten tegemoet komen omdat ik doordat hun dichtsbijzijnde zaak gesloten is in totaal 150 km moet rijden.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jmhpoels