Klacht: Retourneren

op 01 december 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

19 November j.l heb ik een bestelling gedaan bij Koopjedeal.
Omdat het product me niet beviel wilde ik via de website een retourticket aanvragen, maar ik kreeg steeds deze meldingen: Specified order has been created more than 720 days ago or has not been completed En 1 die zei dat mijn account niet gekoppeld was aan het bestelnummer. Ik heb het na 3 dagen proberen opgegeven en heb op 24 en 27 November hen een mail gestuurd dat het mij niet lukte via de website een retourticket aan te vragen. Daar heb ik geen reactie op gehad. Woensdag 28 November heb ik geprobeerd te bellen, toen ik eindelijk aan de beurt was werd de verbinding verbroken. Ik heb ze daarna nog een keer gebeld maar de batterij van mijn huistelefoon raakte leeg ondertussen was ik 2 uur verder.. Ik heb toen op dezelfde dag contact met ze gezocht via Facebook? Na 1 vraag van hen heb ik tot op vandaag geen reactie meer gehad. Ik zou nu toch graag willen weten waarheen ik het product kan versturen. Gelukkig heb ik voor achteraf betalen gekozen, maar ik vrees dat men straks herinneringen en hogere rekeningen gaan versturen. Ik ben uiteraard niet van plan te betalen.

Ik wil gewoon een retourticket zodat ik het product weer terug kan sturen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 16 april 2019 om 20:21 geantwoord

Beste Henny Snijder,

Allereerst excuses voor de late reactie.

Wat vervelend om te vernemen dat u geen contact heeft kunnen krijgen met de klantenservice om het pakketje te kunnen retourneren.
Ik heb uw bestelling nader bekeken en het ziet er naar uit dat alles uiteindelijk wel is gelukt. Ik zie namelijk terug dat het aankoopbedrag destijds is gecrediteerd.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Roos
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door HennySnijder