Klacht: Retourneren

op 10 september 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Een aantal artikelen besteld,waarvan één terug gestuurd moet worden.
De site van koopjedeal geeft niet duidelijk aan op welke manier.
Krijg gedurende drieweken geen contact met hen,niet via de mail,niet telefonisch .
Soms antwoord apparaat van hen consumentendienst welke verteld dat de consumentendienst gesloten is…..terwijl deze dienst van 09-21.00 door de week geopend is!!!
Kortom waardeloze webshop.Was uiterst verrast dat zij deze week ook nog tv reclame hadden!! Waarschijnlijk betaald met de inkomsten van cliënten welke zij niet terug betalen……

Product terug kan sturen met crediteren van de aankoop som

Het gaat om order nr.:202859588

bestelnr. nr.: 8715342018102
Luxe Smartphone Wallet-Case Samsung S7 zwart

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 11 september 2018 om 18:58 geantwoord

Beste M.M. Maats,

Wat vervelend dat u er niet uitkomt om het artikel te retourneren.

Ik heb uw e-mails bekeken en wij hebben u meerdere malen terug gemaild. In onze mails hebben onder andere de retour instructies gestaan, bevestiging van de retour aanvraag welke mijn collega voor u heeft ingediend en zelfs een antwoordnummer welke is toegezonden om de artikelen kosteloos te kunnen retourneren.

Op 16 augustus is er een retour aanvraag voor u ingediend en meteen dezelfde dag goedgekeurd. De goedkeuringsmail bevat de formulieren om het artikel kosteloos te retourneren.

Ik adviseer u om ten alle tijden uw ongewenste e-mailspam te controleren op e-mails. Ik zie namelijk dat u een Hotmail account heeft en deze is erg gevoelig voor reclame e-mails.

Excuses voor de geleden ongemakken die u heeft ervaren bij Koopjedeal.nl.

Roos
Team Webcare

Heeft op 11 september 2018 om 20:44 geantwoord

Het pakje is volgens afspraak 4 september na telefonisch contact met u te hebben gehad geretourneerd. Mèt begeleidend schrijven zoals u dat verzocht! Heb hier nog geen reactie op gehad.....met vriendelijke groet

Alle klachten die gemeld zijn door Booking