Klacht: Retourname

op 22 april 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Beste,

Afgelopen vrijdag heb ik in de Leen Bakker van Bergen op Zoom een sprei gekocht. Ik zelf kom uit Brasschaat in Belgie. Ik heb de afgelopen weken met man en macht gezocht naar een zwarte sprei. Deze dacht ik in deze filiaal eindelijk te hebben gevonden. Een sprei van 160×260 cm. En ook nog eens in de actie voor 15euro. Ik was dol-enthousiast! Eenmaal thuis aangekomen wil ik de sprei over mijn bed heen gooien, tot mijn grote verbazing was deze te klein. Mijn kassabonnetje kan ik nergens terug vinden. Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met het filiaal en mijn situatie uitgelegd. Hier had deze mevrouw geen gehoor aan. Geen bonnetje is pech!! Ik vind dit heel vervelend, want uit eigen ervaring ( ik ben manager in de verkoop hier in Brasschaat) weet ik dat er voor elke probleem een oplossing is. De verpakking zit er nog aan en op de camerabeelden van 18 April tussen 14-16 uur kunt u daadwerkelijk zien dat ik deze hier heb gekocht.

Ik zou al tevreden geweest zijn met een tegoedbon, ik ben namelijk vaak op de woonboulevard in Bergen op Zoom dus het uitgeven is geen probleem. Tot slot ben ik via de telefoon echt klantonvriendelijk behandeld. We leven in een moeilijke tijd en daardoor mag er niet vergeten worden dat de klant koning is niet enkel wanneer deze iets koopt, maar ook wanneer deze terug komt.

Alle klachten die gemeld zijn door sennawouterss