Klacht: Retourkosten niet duidelijk omschreven

op 13 september 2018 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond, onlangs hebben wij 2 traphekjes (met korting) bij jullie besteld maar nadat wij één traphekje gemonteerd hebben waren we niet helemaal tevreden dus wilden we de andere graag weer terug sturen. Maar bij het postkantoor gaven ze ineens aan dat het pakket aangetekend terug gestuurd moet worden, wat €6,95 kost en dit staat nergens duidelijk vermeld.

Gewenste Oplossing:

We zouden graag willen dat we het pakket kosteloos kunnen retouneren want de korting (omdat we niet 1 maar 2 hekjes hadden besteld) zijn we ook al kwijt omdat we 1 traphekje terug sturen aangezien deze niet naar ons zin is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby-Dump.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby-Dump.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amberbox