Klacht: Retourkosten a €14,- voor eigen rekening

op 29 juni 2016 over Outlet-Avenue.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had voor mijn zoontje schoenen besteld en eenmaal thuisbezorgd, bleken ze niet aan de omschrijving te voldoen. Ik wilde het product retourneren en ontdekte tot mijn schok dat ik het naar Frankrijk moest sturen en zelf de retourkosten van €14,- voor mijn rekening moest nemen. Ik heb me hierover beklaagd bij Outlet Avenue, het staat ook nergens op hun site vermeld. Maar natuurlijk nooit meer iets vernomen… Ook het e-mailcontact verliep vreselijk: heel lang wachten en dan een geautomatiseerd vertaalde mail krijgen die geen antwoord is op je vraag. Heeeeeel ergerlijk.

Gewenste Oplossing:

Als ik de retourzendingskosten terugbetaald krijg. Zij hadden het product niet juist omschreven, anders had ik de schoenen nooit besteld ( er zaten lampjes in, niet leuk voor een jongen van 11).

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outlet-Avenue.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outlet-Avenue.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leffeblond