Klacht: retourering TX8751774680XT

op 12 augustus 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Reactie van de melder van de klacht Leonard Hercules

1 jaar geleden - Graag deze klacht annuleren ,omdat het onterecht is heb reeds het bedrag op mijn rekening ontvangen sorry hiervoor . Vriendelijke groet , Leonard M.Hercules

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 12 augustus 2016 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen. Ik heb inderdaad gezien dat het bedrag inmiddels is terug gestort. Het is goed om te horen dat alles zo weer in orde is. Ik hoop dat het u niet teveel moeite heeft gekost. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Leonard Hercules