Klacht: Retouren terugbetalen.

op 15 februari 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb begin januari een aardappelpers en 4 theeglazen online besteld bij ikea.
De artikelen zaten gewoon zó in één doos met aan de BUITENKANT bubbelplastic !!
Resultaat 2 kapotte glazen.
Die heb ik op 6 januari teruggestuurd alle 4 , kostte mij ook nog 6.95 extra.
Tevens heb ik een mail gestuurd met een klacht over de aflevering en dat ik mijn geld terug wilde hebben + verzendkosten.
Ik ben toen een paar dagen later gebeld, en het zou in orde komen zodra het retour pakket binnen kwam.
Volgens deze dame had ik de glazen overigens beter in de prullenbak kunnen gooien omdat het nu 6.95 extra kostte!!??!!
Maar ondertussen nog geen geld, afgelopen dinsdag 12 februari weer gebeld.
Eerst hadden ze het rekeningnummer niet, heb met ideal betaald. .
Toen kreeg ik te horen dat het geld op 8 februari gestort was, en toen ik vroeg of ze het goede rekeningnummer hadden gebruikt. mocht ze dat niet opnoemen en toen moest ik mijn eigen nummer opnoemen en dat klopte.
Maar ondertussen nog steeds geen geld terug ( 16.90 )

Gewenste Oplossing:

Als mijn geld op mijn rekening staat. !
Ongelooflijk dat het zó lang duurt, ik bestel nooit niks meer bij ikea!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jostheman