Klacht: Retouren niet verwerkt

Wehkamp klachten op 14 december 2020 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag

Ik ben al jaren vaste klant van wehkamp.
Nou gaan er een aantal dingen goed mis en ik heb hierover al gebeld/gemaild maar eerst moet ik meer dan 10 dagen op een reactie en vervolgens wordt er doodleuk gezegd dat ze me niet verder kunnen helpen!

Er zijn meerdere retouren niet verwerkt en het gaat om een totaalbedrag van 350 euro.
Track en trace codes heb ik allang niet meer.

Ik bestel heel vaak wat bij wehkamp en nu laten ze een vaste klant gewoon in de kou zitten omdat ik geen track en trace code meer heb. Dit terwijl ze zelf de retouren niet verwerkt hebben!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld waar ik recht op heb terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Wehkamp klachten