Klacht: Retouren boeken worden niet geaccepteerd

op 12 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Na verzocht te hebben om mailcontact, na menig telefoontje te hebben gepleegd.Uiteindelijk een retourformulier kunnen downloaden na tientallen poginggen te hebben gedaan om in te loggen. OOk dit was en is een groot drama. Uiteindelijk boeken opgestuurd naar een Postbus nummer welke door PostNL wordt geweigerd en door DHL met twijfel is aangenomen. Boeken hebben uiteindelijk 3 weken bij Van Dijk´s Boekhuis op de retourafdeling gelegen en zijn daarna terug gestuurd met de mededeling te laat geretourneerd. Ik ben vanaf week 1 bezig geweest na ontvangst boeken, die overigens ook te laat zijn afgestuurd , om deze te retourneren.
Door telefonische onbereikbaarheid
Geen reactie op mails
Absoluut geen bereidwilligheid na al deze stagnaties om dit op te lossen.

Als boeken kunnen worden geretourneerd en ik mijn geld terug krijg!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 13 oktober 2016 om 14:40 geantwoord

Beste Odette,

Wat vervelend dat de boeken niet zijn ingenomen.
Naar welk adres heb je het gestuurd?
Zou je ons een verzendbewijsje kunnen sturen? Dan gaan wij kijken wat we voor je kunnen betekenen.

VanDijk.nl

Heeft op 13 oktober 2016 om 20:05 geantwoord

Nou er is nog niets opgelost. Ze gaan kijken wat ze voor mij kunnen betekenen!
Dit betekent niet dat van Dijk toezegt dat ik de boeken kan terug sturen en mijn geld krijg geretourneerd.
Ik ga voldoen aan hun vraag.
Dus ik ga verzendbewijs en adres toe mailen.

Reactie van de melder van de klacht Jort.damen

1 maand geleden - Inmiddels zijn we weer 5 dagen verder! Op de 13e oktober email van van Dijk ontvangen dat ik binnen 24 uur reactie zou krijgen op mijn toegezonden info ( de zoveelste). Maar vooralsnog GEEN reactie ontvangen. Men zwijgt weer in alle talen. Hoe gaan we hier nu weer mee verder. Beloftes komt men dus niet na!

Alle klachten die gemeld zijn door Jort.damen