Klacht: Retouren

op 20 december 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een pakje vandaag gekregen. Daarvan wil ik twee artikelen retourneren.
Ben al een half uur bezig om dit voor elkaar te krijgen.
Als ik een artikel aan heb getikt lukt het mij niet om verder te gaan dan kan je niks meer doen dan staat hij op slot. Heb het zeker al 10 x geprobeerd.
Laatste keer dat ik iets per internet bestel bij ZARA

Gewenste Oplossing:

Betere site die voor iedereen te bedienen is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Beautyful