Klacht: Retouren

op 22 juli 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Vorige week zaterdag 16 juli had ik een trui voor mijn zus als cadeau gekocht, echter paste de trui haar niet, het was te klein. Tijdens het passen had mijn zus een make-up vlekken op de trui achter gelaten. Omdat de trui daardoor redelijk vies eruit zag in de hals besloot ik hem te wassen. Vandaag wilde ik de trui ruilen voor een grotere maat. De caissière zei dat mijn klacht ‘de trui past haar niet’, geen echte klacht is en dat zij het niet terug neemt omdat de trui volgens haar te veel naar wasverzachter ruikt. Ik vind dit belachelijk. Ten eerste wilde ik de trui schoon en netjes terug brengen en daardoor kon ik de trui volgens haar niet meer inruilen voor een grotere maat. Ten tweede werd ik afgeblaft aan de kassa door deze betreffende caissière.

Al bij al vond ik Zara een top winkel, maar na mijn ervaring van vandaag zal ik echter geen artikelen meer bij Zara bestellen/ kopen.

Met vriendelijke groet
Stephany

Als ik nu alsnog mijn zus het verjaardagscadeau (trui) kan geven in de juiste maat

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephany4118