Klacht: Retourbeleid

op 17 mei 2021 over Xenos in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb op 14-5-2021 een pakketje met 2 stoffen mondkapjes gekocht met een opdruk van eenntelevisieserie. In de verpakking was het onmogelijk om de kwaliteit en grootte adequaat te beoordelen. Er stond geen prijs bij in de winkel, maar eenmaal bij de kassa bleek het artikel 10 euro te kosten, en eenmaal thuis bleek de kwaliteit slecht en het mondkapje te klein (reeds in 1 oogopslag zichtbaar, en bevestigd door te vergelijken met een standaard wegwerpvariant. Vandaag teruggegaan naar de winkel, maar omdat de verpakking aangebroken is mag het artikel niet geretourneerd worden.
Het artikel kunnen ze nu namelijk niet meer verkopen. Dat snap ik, echter gezien de kwaliteit zou dit artikel ook niet verkocht mogen worden en zeker niet voor deze prijs.
Een alternatieve oplossing werd niet geboden, ook niet bij navraag. Ze geven aan “dat het logisch is”, doch staat het nergens op papier of aangegeven in de winkel. Op de bon staat “reguliere artikelen binnen 30 dagen ruilen op vertoon van kassabon”.
Dat wilde ik, maar “kon niet”. Slechte service van een grote winkelketen.

Ik wil mijn geld terug of desnoods een tegoedbon.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Xenos

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Xenos nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Xenos in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Poploo