Klacht: Retouradres en klantenservice onvindbaar

op 28 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een bestelling had gedaan bij Light in the box (order nr 1607290718829617) en wilde wat retourneren maar toen begon de elende.
Mail adres onvindbaar. Klantenservice onbereikbaar.
Alles wat ik op internet kon vinden bleek onjuist. Ordernummer konden niet aangeklikt zoals vermeld. Dus geen Retouradres vindbaar via mijn bestellingen. Algemeen mail adres bleek niet meer in gebruik. Daarin stond weer onjuiste informatie over dat het bij mijn bestellingen zou moeten staan. Nergens iets aan te klikken of te vinden over retourneren. Op internet niks te vinden wat bruikbaar was en zo was ik ruim anderhalf uur verder en de frustraties hoog opgelopen omdat ik simpelweg iets terug wil sturen! Hoe kan ik dit oplossen Light in the box want op deze manier doe ik nooit meer zaken met jullie en ga ik het ook iedereen afraden!

Gewenste Oplossing:

Als er gewoon een retour adres of kloppend mail adres van de klanten service MAKKELIJK te vinden is op de site!
Of deze mij verteld worden zodat ik mijn bestelling kan retourneren en mijn geld terug krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

11 maanden geleden -

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 31 augustus 2016 om 20:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Besteklant,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat wij uw geretourneerde zending hebben ontvangen. Wij regelen onmiddellijk een terugbetaling van 61.7 EURvoor u.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Daniellepater