Klacht: Retour zending

Ik heb bij mister auto een raammechanisme voor de bestuurderskant met comfort functie besteld maar bij levering zat er in de juiste doos en raam meganisme voor achter erin heb dit via de mail met hun besproken maar krijg geen gelijk dat het hun fout is en ik mag voor de Retour kosten opdraaien

Dat ik me 8 euro terug krijg

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mister Auto Webshop over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 03 mei 2016 om 07:20 geantwoord

Beste heer Bollen,

Hartelijk dank voor uw reactie op Klacht.nl. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Wij gaan tevens de verzendkosten aan u terugstorten. Graag ontvangen wij uw bankgegevens. Wij maken de terugbetaling in orde zodra wij de bankgegevens ontvangen hebben. Wij hebben tevens een bericht in uw account geplaatst. Wij hopen u spoedig weer op onze website te mogen begroeten.

Alle klachten die gemeld zijn door Suzuki04