Klacht: Retour zenden van schoenkast

op 19 augustus 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

1 dag na het ontvangen van de kast direct contact gezocht met koopjedeal om het te retourneren. Het was geen enkel probleem en zo opgelost, zeiden ze. Ik ben nu 2,5 week en 4 medewerkers met loze beloftes verder. Zelfs de manager dhr Sander van buurt zou zich hier in mengen. Tot op heden niets gehoord. Er zouden instructies voor de retourzending toegezonden worden, nooit gehad, iedere mederwerker wist te vertellen dat de andere weer iets verkeerd had gedaan. Ze stonden allemaal stuk voor stuk bekend om hun betrouwbaarheid. Ik zou zelfs up-to-date gehouden worden, allemaal nooit gebeurd, waardeloze firma !!

Ik ben tevreden als iemand het eens serieus oppakt en die kast wordt opgehaald en ik mijn geld terug krijg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 24 augustus 2017 om 10:33 geantwoord

Beste Michiel,

Spijtig om te vernemen dat het niet helemaal soepel verliep met het retour-zenden van uw schoenenkast. Direct hebben wij de conversaties en de bestelling onder de loep genomen.

U heeft op 28 juli een bestelling bij ons geplaatst. De bestelde schoenenkast bleek niet naar wens en hiervoor heeft u een retour-aanvraag ingediend op 2 augustus.
Direct hebben wij contact gezocht met de vervoerder om een afspraak in te plannen om de kast op te halen. Dit is dezelfde dag (2 augustus) gebeurd. Wij kregen geen contact met de vervoerder en hebben op 11 augustus opnieuw contact gezocht en op 16 augustus hetzelfde verhaal.
Dit is uiteraard niet de bedoeling en om deze reden hebben wij ook een gesprek gehad met de vervoerder.

De vervoerder heeft aangegeven dat er vorige week iemand is langs geweest, maar er geen gehoor werd gegeven. Op 21 augustus is de vervoerder nogmaals langsgegaan om de kast op te halen. Zodra de kast retour is, zullen wij de gewenste oplossing direct uitvoeren.

Onze excuses voor de geleden ongemakken.

Team Webcare
Koopjedeal.nl

Heeft op 24 augustus 2017 om 13:40 geantwoord

Naar mijn ervaring werken vervoersbedrijven met \"niet thuis brieven\", deze heb ik nooit mogen aantreffen in mijn brievenbus. Daarnaast heb ik zelf proberen contact te krijgen met de vervoerder, blijkt ook heel lastig. Ik sta er daarnaast van te kijken dat iedere keer als ik met koopjedeal mij wordt beloofd dat ik iets van jullie hoor, echter moet ik altijd weer zelf bellen. Ben al twee dagen thuis gebleven omdat er werd verkondigd dat ze zouden komen, spijtig is het goede woord. Vandaag zou ik wederom teruggebeld worden. We wachten af!!

Alle klachten die gemeld zijn door Michiel87