Klacht: retour van leding

op 15 december 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een jas besteld voor mijn kleidochter en ook betaald, helaas was deze te klein en heb hem op mijn eigen kosten retour gestuurd naar een adres wat staat aangegeven op hun site!
Helaas hoor ik niet meer van het bedrijf Bohoo.com!
Als ik een bericht stuur krijg ik een automatisch antwoord bericht!
ik heb een kopie van het verzendbewijs van Post.nl gestuurd en een kopie van het bewijs dat het is afgeleverd in Zwolle!
Ik heb nu ongeveer 6 x bericht gestuurd en krijg geen antwoord en mijn geld niet op mijn rekening gestort!

Wat kunt u voor mij doen..

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het betaalde bedrag van de jas 44.50 euro en de retourkosten 6.95 op mijn rekening worden gestort!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Els Vervoort