Klacht: Retour sturen en weer kosten maken

op 14 juli 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Lamp gekocht maar S niet compleet , wil ik terug sturen maar krijg een adres in Polen dus weer verzendkosten betalen van €26 lamp kost €95 en verzendkosten €16 en invoerrechten €35 dus bij elkaar een duren lamp enten nog niks. Hoe kan ik dit oplossen ? Geen telefoonnummer alleen chat met hun .
Maar ben er een beetje klaar mee . Eens maar nooit meer dus.

Alles retour en antwoordnummer

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

4 maanden geleden - Wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr LITB

Bericht van Light in the box

3 maanden geleden - Wij wachten nog steeds op het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr LITB

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 09 oktober 2016 om 10:32 geantwoord

Geachte Sandra Van veen,

nav uw verzoek op Klacht.nl het volgende.
Wij hebben u meerdere malen gevraagd naar uw bestelnummer, zodat wij uw klacht kunnen behandelen.
Helaas hebben wij niets van u gehoord gaan en wij gaan er van uit dat de klacht opgelost is. Mocht dat niet het geval zijn, kunt u graag weer een verzoek gaarne o.v.v een bestelnummer.

Mvrgr.

LITB klantenservice