Klacht: retour procedure oud witgoed

groesgrad op 03 februari 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Onlangs een nieuwe wasmachine besteld bij Wehkamp, veel witgoed aanbieders bieden als extra service aan de oude machine gratis aftevoeren, zo ook Wehkamp.
Helaas maakt Wehkamp deze belofte niet waar.
Bij ons voldeed alles aan de voorwaarde zoals Wehkamp deze zelf stelt, echter de bezorger weigerde het oude apparaat mee te nemen.
Volgens eigen zeggen was hij niet verzekerd voor persoonlijk letsel bij een evt. ongeval.
Uiteraard direct contact opgenomen met Wehkamp klantenservice, maar ze laten ons mooi in ons eigen sopje gaar koken.
Overigens erg slecht dat Wehkamp personeel onverzekerd op pad stuurt.
Daarna meerdere malen Wehkamp de kans gegeven het oude apparaat alsnog op te halen, helaas staat nog steeds onder aan de keldertrap.

wij hebben €85,00 onkosten gemaakt aan een derde partij om de oude machine te laten afvoeren, deze kosten zien we graag vergoed en een gepast excuus lijkt me niet overbodig.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedenavond, Ik kan me voorstellen dat graag netjes door ons geholpen wilt worden en vind het vervelend dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad met onze transporteur. Wilt u ons een e-mail te sturen met daarin uw klantnummer of e-mailadres en geboortedatum samen met een korte omschrijving of link van de klacht mailen naar [email protected] zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen? Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht groesgrad

1 jaar geleden - Beste Wehkamp, Uw reactie was uiteraard te voorspellen (zie ook jullie reacties op de vele andere klachten). Komt natuurlijk ook prima over op internet, maar had u eerder een oplossing aangeboden was mijn klacht op deze site niet nodig geweest. Met vriendelijke groet, een zeer ontevreden klant!!

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag, Via het forum kunnen wij helaas niet uw account inzien om uw klacht verder in behandeling te nemen. Daarom vragen we u graag om uw gegevens naar ons te mailen, zodat wij met u mee kunnen kijken naar deze situatie. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door groesgrad